Alles wat je moet weten voordat je bestelt
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling bij Manandshaving?
Hoe plaats ik een bestelling bij Manandshaving?
Begin met het bekijken van onze scheer-, baard- en verzorgingsproducten voor mannen. Maak je keuze en klik je op "In winkelmand". In slechts een paar stappen door het afrekenproces, kan je vlot en makkelijk je bestelling afronden. Als je de bestelling hebt bevestigd, ontvang je direct een bevestiging per e-mail.
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?
Zolang de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kan je je bestelling nog wijzigen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Wat gebeurt er als een product niet op voorraad is?
Wat gebeurt er als een product niet op voorraad is?
Per artikel vermelden wij duidelijk of een artikel voorradig of binnenkort weer beschikbaar is. Als een artikel niet op voorraad is kan de levertijd enkele dagen tot een week langer duren. Bestellingen worden altijd in één keer verstuurd.
Levering
Wat zijn de levertijden?
Wat zijn de levertijden?
Wij streven altijd naar levering binnen 2 à 3 dagen na het plaatsen van je bestelling. Afhankelijk van regio of land kan de levertijd oplopen van enkele dagen tot één week. Bestellingen die vóór 22:00 uur bij ons binnen komen, worden nog dezelfde dag verstuurd. Na het versturen van je bestelling, ontvang je altijd van ons een verzendbevestiging met een track-en-trace link.
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Wij bieden voordelige verzendtarieven die afhankelijk zijn van het land van levering. Hieronder vind je de verschillende zones en hun voorwaarden:
- Nederland: Gratis verzending vanaf €35. Onder de €35: €3,95.
- België, Duitsland, Luxemburg, Polen: Gratis verzending vanaf €50. Onder de €50: €4,95.
- Frankrijk, Oostenrijk, Tsjechië, Denemarken, Hongarije, Liechtenstein, Litouwen, Slowakije, Slovenië, Ierland: Gratis verzending vanaf €75. Onder de €75: €7,95.
- Estland, Finland, Italië, Noorwegen, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland, Letland, Andorra, Monaco, San Marino, Albanië, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Vaticaanstad, Gibraltar, Griekenland, Isle of Man, Malta, Moldavië, Roemenië, Servië, Oekraïne, Verenigd Koninkrijk, Cyprus: Gratis verzending vanaf €120. Onder de €120: €19,95.
- Canada: Gratis verzending vanaf €125. Onder de €125: €23,95.
Op welke adressen kan ik laten bezorgen?
Op welke adressen kan ik laten bezorgen?
Wij leveren aan zowel particuliere als zakelijke adressen in een groot aantal Europese landen: Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Duitsland en Spanje, etc.. In het winkelmandje kan je makkelijk het thuis-, werk- of postbusadres als bezorgadres invullen. Indien beschikbaar in je land, kan ook een afhaallokatie worden ingevuld als bezorgadres.
Wanneer je je bestelling afrondt, worden de beschikbare bezorgopties voor jouw land en de bijbehorende bezorgkosten duidelijk aangegeven.
Kan ik mijn levering volgen?
Kan ik mijn levering volgen?
Absoluut. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track-en-tracelink. Hiermee kun je de voortgang van de levering volgen op de website van de vervoerder.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling houden we je voortdurend op de hoogte via e-mail over de status van je bestelling.
- Orderbevestiging:
Direct na je bestelling ontvang je een orderbevestiging. Dit bevestigt dat we je bestelling hebben ontvangen. - Transactiebevestiging:
Je ontvangt ook een transactiebevestiging van onze Internet Payment Provider, afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode. Dit bevestigt dat je betaling succesvol is verwerkt. - Verzendbevestiging en Track & Trace:
Zodra wij je bestelling versturen, ontvang je een verzendbevestiging met een track-en-trace link. Hiermee kun je de verzending van je bestelling volgen.
Wat moet ik doen als de levering te laat is?
Wat moet ik doen als de levering te laat is?
Als je bestelling niet binnen 6 werkdagen is aangekomen, raden we je aan eerst de track-en-tracelink te controleren voor actuele informatie van de vervoerder. Als dit je vraag niet beantwoordt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld altijd je ordernummer zodat we snel de status van de bestelling kunnen controleren.
Kan ik mijn bestelling bij een ophaallokatie laten bezorgen?
Kan ik mijn bestelling bij een ophaallokatie laten bezorgen?
Ja, indien deze optie wordt aangeboden in jouw land kan je de bestelling laten bezorgen bij een ophaallokatie bij jouw in de buurt.
Kan ik extra kosten verwachten bij bestellingen van buiten de EU?
Kan ik extra kosten verwachten bij bestellingen van buiten de EU?
In geval van bestellingen voor levering buiten de Europese Unie, zoals Zwitserland, Verenigd Koninkrijk of de Verenigde Staten, moet je rekening houden met invoerbelastingen, douanerechten en overige bijkomende kosten. Deze kosten worden berekend door het douanekantoor van het land van bestemming en variëren op basis van:
- De categorie en prijs van het product
- De verzendkosten en het gewicht van het pakket
- Het gebruikte douanekanaal
- De invoerbelastingen gebaseerd op douanerechten
Verantwoordelijkheden van de koper: Als officiële importeur ben je verantwoordelijk voor het naleven van alle toepasselijke wetten en regelgevingen in het land van bestemming. Het douanebeleid varieert van land tot land Het is jouw plicht om informatie in te winnen bij de lokale douaneautoriteiten voor nauwkeurige informatie.
Onherroepelijke aankoop: Let op dat, zodra jouw aankoop is voltooid, het niet mogelijk is om jouw bestelling te annuleren en retourneren. Bij annulering zijn de verzend- en retourkosten voor jouw rekening.
Levertijden: Door douanevertragingen kunnen de leveringstijden oplopen.
Versturen jullie bestellingen het hele jaar door?
Versturen jullie bestellingen het hele jaar door?
Ja, wij versturen bestellingen op alle dagen van het jaar, behalve op officiële feestdagen in Nederland. Op deze dagen zijn we volledig gesloten en worden er geen orders verwerkt:
- Nieuwjaarsdag
- Pasen
- Bevrijdingsdag
- O.L.H. Hemelvaart (Hemelvaartsdag)
- Pinksteren
- Kerst
Betalingen
Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?
Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?
We bieden verschillende betaalmethoden: zoals iDEAL, PayPal, Bancontact/Mister Cash en grote creditcards zoals Visa, MasterCard en American Express.
Voor een vlotte checkout en betaling kan er worden betaald via Shop, PayPal en GPay.
Via Klarna bieden wij ook achteraf gespreid betalen aan.
Zijn transacties veilig?
Zijn transacties veilig?
De veiligheid van je transacties is onze topprioriteit. We gebruiken geavanceerde SSL-coderingstechnologie (Secure Socket Layer) voor alle online transacties. Deze technologie garandeert de vertrouwelijkheid en veiligheid van je persoonlijke en financiële gegevens door deze te versleutelen voordat ze over het internet worden verzonden. Je kunt dus met een gerust hart winkelen, in de wetenschap dat je gegevens in elke fase van het betalingsproces worden beschermd.
Hoe kan ik veilig betalen met mijn creditcard?
Hoe kan ik veilig betalen met mijn creditcard?
Bij Manandshaving kun je eenvoudig en veilig betalen met je Maestro, MasterCard of VISA creditcard. Zodra je betaling is ontvangen, wordt je bestelling direct verzonden. Wij gebruiken SSL-versleuteling om je transactie- en persoonsgegevens tijdens het betaalproces te beveiligen. Bovendien zijn wij aangesloten bij de beveiligingsprotocollen "MasterCard SecureCode" en "Verified by VISA" die je een extra laag beveiliging bieden door middel van een persoonlijke code of wachtwoord tijdens het betaalproces. Deze beveiligingsmaatregelen garanderen dat jouw betaling veilig verloopt.
Voor het gebruik van 3-D Secure of SecureCode dien je deze eerst te activeren via je bank. Tijdens de betaling wordt dan om een digitale handtekening gevraagd, zoals een pincode of een code gegenereerd door je digipas of random reader, om je identiteit te verifiëren.
Hoe kan ik betalen met Bancontact/Mister Cash bij Manandshaving?
Hoe kan ik betalen met Bancontact/Mister Cash bij Manandshaving?
Bancontact/Mister Cash is een populaire betaalmethode in België, die een snelle, eenvoudige en veilige manier biedt om online te betalen via je eigen vertrouwde bankomgeving.
Voordelen van betalen met Bancontact/Mister Cash:
- Snelheid: Betalingen worden direct verwerkt, wat zorgt voor een snelle verzending van je bestelling.
- Gemak: Voer je betaling uit binnen de vertrouwde omgeving van je eigen bank.
- Veiligheid: Maak gebruik van een beveiligde betaalmethode die je persoonlijke en financiële informatie beschermt.
- Kostenvrij: Er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van Bancontact/Mister Cash bij Manandshaving.
Betalingsproces:
- Na het bevestigen van je bestelling bij Manandshaving, word je automatisch doorverwezen naar de beveiligde betaalomgeving van Bancontact/Mister Cash.
- Vul de vereiste gegevens in: naam van de kaarthouder, het kaartnummer, en de vervaldatum van je bankkaart.
- Na het invullen van deze gegevens, bevestig je de transactie, waarna je wordt doorgestuurd naar je eigen online bankomgeving om de betaling af te ronden.
Hoe kan ik betalen met PayPal?
Hoe kan ik betalen met PayPal?
PayPal is een wereldwijd erkende betaalmethode die je de mogelijkheid biedt om snel, eenvoudig en veilig online te betalen via je eigen vertrouwde PayPal-omgeving. Bij Manandshaving kun je direct na het plaatsen van je bestelling betalen met PayPal. Hier zijn de stappen en voordelen:
Voordelen van betalen met PayPal:
- Snelheid: Je betaling wordt onmiddellijk verwerkt, waardoor je bestelling snel kan worden verzonden.
- Gemak: De betaling gebeurt in een paar klikken binnen je eigen vertrouwde PayPal-omgeving.
- Veiligheid: PayPal biedt uitgebreide beveiligingsmaatregelen om je transacties te beschermen.
- Kopersbescherming: PayPal biedt kopersbescherming, wat inhoudt dat je in aanmerking kunt komen voor een terugbetaling als er iets misgaat met je aankoop.
Betalingsproces:
- Na het bevestigen van je bestelling op Manandshaving word je automatisch doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van PayPal.
- Log in met je PayPal-account om de betaling te voltooien.
- Na bevestiging van de betaling wordt je bestelling verwerkt en zo snel mogelijk verzonden.
Dankzij deze stappen geniet je van een naadloos en beveiligd betaalproces, met de extra zekerheid van PayPal's kopersbescherming.
Hoe kan ik met iDEAL betalen bij Manandshaving?
Hoe kan ik met iDEAL betalen bij Manandshaving?
iDEAL is een populaire betaalmethode voor online aankopen in Nederland, waarmee je snel, simpel en veilig kunt betalen via je eigen vertrouwde bankomgeving.
Wanneer je een bestelling plaatst op Manandshaving, kies je bij het afrekenen voor de betaaloptie iDEAL. Je wordt dan doorgestuurd naar je eigen bankomgeving waar je de betaling veilig kunt afronden. Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalingen via iDEAL.
Retourneren en terugbetalen
Hoe lang heb ik de tijd om een artikel te retourneren?
Hoe lang heb ik de tijd om een artikel te retourneren?
Je hebt 14 dagen vanaf datum van ontvangst van je bestelling de tijd om een retourzending te initiëren.
Om hygiënische redenen moeten producten ongeopend en in de originele verpakking worden geretourneerd.
Wat te doen bij een defect of beschadigd product?
Wat te doen bij een defect of beschadigd product?
- Als je een defect of beschadigd artikel ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.
- In sommige gevallen vragen wij om het beschadigde of defecte artikel aan ons te retourneren voor verdere inspectie.
Hoe retourneer ik een product?
Hoe retourneer ik een product?
Neem contact op met onze klantenservice om het retourproces te starten. Wij versturen een email zodat je het artikel of de bestelling kan retourneren.
Voor Nederland, België en Duitsland bieden we een speciale gratis retourservice aan. Hierdoor kan je makkelijk en gratis het artikel en bestelling retourneren. Als je op eigen initiatief buiten onze retourservice om een artikel of bestelling retourneert, zijn de kosten voor verzending voor eigen rekening.
Onderstaand het adres voor een retourzending:
Montapacking BV
T.a.v. Manandshaving Retourzendingen
Hooiweg 11
5165 NL WASPIK
Nederland.
Zijn er uitzonderingen op het retourbeleid?
Zijn er uitzonderingen op het retourbeleid?
Belangrijke punten om te onthouden bij het retourneren van producten:
- Herroepingsrecht: Voor producten die om gezondheids- of hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd, geldt het herroepingsrecht niet als de verzegeling na levering is verbroken.
- Verzendkosten bij retour: Indien het totale bedrag van de bestelling na retour van het artikel onder de drempel voor gratis verzending valt, worden de standaard verzendkosten afgetrokken van het terug te ontvangen bedrag. Dit is van toepassing op de oorspronkelijke bestelling als het geretourneerde artikel niet was besteld.
- Volg de instructies: Het is essentieel dat je de instructies opvolgt die onze klantenservice je geeft bij het retourneren van een artikel. Dit helpt om het retourproces soepel en zonder problemen te laten verlopen.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Terugbetalingen worden gedaan binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen, via dezelfde betaalmethode die is gebruikt voor de oorspronkelijke transactie.
Houd er rekening mee dat Manandshaving niet verantwoordelijk is voor beschadiging of verlies van artikelen tijdens het retourproces.
Klantenservice
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Onze klantenservice staat voor je klaar als je vragen hebt of hulp nodig hebt. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 13:00 tot 17:00 uur.
Voor extra flexibiliteit zijn onze online chatservice en e-mailondersteuning 24 uur per dag beschikbaar, zodat je gegarandeerd snel antwoord krijgt, meestal binnen 12 uur.
Waar kan ik de juridische informatie van Manandshaving vinden?
Waar kan ik de juridische informatie van Manandshaving vinden?
Manandshaving is onderdeel van Growth Financial SA.
Onderstaand officiële bedrijfsgegevens:
- Kamer van Koophandel nummer: 0819.455.109
- BTW-nummer : BE0819455109
Nog steeds op zoek naar antwoorden?
-
Manandshaving is de No. 1 op de Europese markt op het gebied van scheren en baardverzorging. Veel klanten waarderen ons om onze unieke expertise en het gevarieerde aanbod van topmerken. De keuze is reuze, van traditionele scheermessen, scheerkwasten, scheersets en shampoo's tot en met verzorgingsproducten voor het scheren, baardolie, deodorant en herenparfum. Kortom, alles wat je nodig hebt een optimale scheerervaring en een perfect verzorgde baard.
-
Manandshaving heeft de meest uitgebreide informatie op het gebied van scheren, baardverzorging en huidverzorging voor mannen. Met onze uitgebreide Tips & Info pagina, veelzijdige instructievideo's en no-nonsens deskundig advies bieden wij de best mogelijk ervaring voor onze klanten. Jouw perfecte verzorgingsroutine begint hier.
